我的網誌清單

2020年3月23日星期一

檢視持倉之優先股/ETD

港股上周五急升一千點,令本來的減倉大計猶豫不決。然而晚上美股再度大跌千點,明天港股大概又血流成河了,減倉自然也難以狠下決心。

經過兩次固定收益洗倉,帳面一度慘負50%。周四、五市場回復理性,低位彈上後帳面仍有約40%的虧損。要追平大概很難,只是若以現金流的角度看,只要公司不倒閉,每月仍可繼續收息。但若再遇上洗倉,爆倉的話就無仇報了。

此役好多戰友都自爆或被斬倉,原因就是不敵固定收益的斬倉潮。債+優先股/ETD也佔我大半倉位,當然佔了40%虧損的大部分。許多人都說不再沾手高收益債和優先股,那麼我是否應減持,轉為ETF?

只是帳面輸得太多,狠不下心腸。優先股/ETD共佔我倉位25%,比例上算是頗重。共有五隻:ATCO-I,TOO PRE,NSS,NGHCZ和TDJ。大概,我都會繼續持有,等待回到25元的時候,畢竟五間公司都沒有倒閉的危險。只是需要稍為減持ATCO-I和NSS,因為兩者在首個洗倉日都有增持。

調整目標是優先股/ETD佔倉位20%。雖然比例仍偏重,但經過兩次洗倉後,風險也不太高,始終最主要的因素仍是公司能否繼續經營下去。若真能回到25元的水平,就減持轉為ETF吧!只有ATCO-I和NSS會繼續持有到被收回為止。

7 則留言:

  1. 之前無諗過流動性可以一下子就無晒,今次學到就係槓桿唔好長開,而且唔好走去借啲避險貨幣。因為有乜事呢堆避險貨幣實升,咁係將個風險再加大...

    經過今次我開始懷疑收息係咪真係咁重要。收息收到5-8% 已經相當唔錯,但一般成長股係講緊1x-2x%,就當我地選唔到咩係成長股,股市平均成長其實都有5-10%。如果收息股其實無減低個波動性,咁點解我唔走去買成長股或者ETF 呢?

    或者咁講,我開始懷疑只收息而唔能夠從企業成長得益呢個策略係咪真係 work。當然,留一定倉位買定息產品當防守係可以,但呢類東西其實夠唔夠防守性呢? 近排要諗下呢個問題呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄我唔知你由幾時開始收息,我就由睇到風兄個BLOG開始。我諗,懶系收息同買股投資係兩個方向。炒賣在於銀碼增值,即係身家數字既加增;懶系收息就在於現金流,只要每月有足夠金錢便可,身家數字並唔重要。

      當然,風兄可以成功有幾個因素,最重要係個POOL夠大。所以之前我都諗過,本金少是咪適合主力做收息? 而今次固定收益重創,但坦白講若佛系無視,除非公司倒閉,理論上可繼續現金流,而帳面也總會回到起點。

      不過師兄講既ETF都係我諗既方向。唉,由港細股到大股,由收息股到債reits,全部受創。。。

      刪除
    2. 咁又係。因為自己有正職,股息的現金流都只係放喺戶口等機會再買嘢。相對起黎其實價差對我黎講重要啲。

      個Pool 有返咁上下大(例如一千萬),夠分散的話合埋眼唔睇價格變化,最多預1成當佢會違約咁其實我都覺OK。可惜自己身家有限,要賺到等於正職人工就要做孖展,結果一個浪打埋黎就唔知沖左去邊了。

      雖然而家無咁瘋狂大減價,但市面好多優先股同債仲做緊七折傾銷。問題在於呢個時勢我地夠膽落幾重注呢...

      刪除
    3. 係,夠膽買,就算今日先買新加坡reits,etd,債,都一定收獲甚豐。問題係, 如果聽日又洗倉,我地坐唔坐到。。。

      刪除
    4. 我咁諗啦~係大趺市~無資產可以避得開大趺~除了現金外^^不如我直接集中買指數好過~起碼指數已幫我分散~如資金唔多~起瑪我都只係集中一隻股票去做相關策略~不斷投入/減少~

      刪除
  2. 先前我都放曬所有優先股加債~那時晚晚見趺10-20% 個心真離一離,真無想過可以趺得急過股票羅~加上見大盤不斷趺~一諗我何不跟大盤指數就算呢~就一下清曬所有~即轉入指數就算吧~起瑪訓得著覺羅~

    回覆刪除
    回覆
    1. 轉踢ETF相信都係好多人既諗法。。。師兄打算玩邊隻?我諗緊2800+QQQ/SPY+TLT。

      刪除

輸到瞓低之重新上路

去年第四季輸到瞓低後,已沒心機更新網誌。想不到今年一月就追回失地有餘,於是回來更新一下,報告還未被抬出場。 一月港股氣勢如虹,美股下半月也發力大升。得益於低位溝淡tsla,一股之力令YTD接近10%。成績很好,但整個一月感覺像在捱打。事緣由月初就開始沽空港期,足足夾了二千幾點。縱...